Concert de Nadal


Bon dia a tots!

Estic ansiós de tocar en el concert de Nadal perquè m'està agradant moltíssim això de tocar els xilòfons encara que estic segur que a l'hora de tocar, em ficaré molt nerviós sobretot perque hi ha una cançó que la toco amb un metal·lòfon contralt i sona molt agut, així que si la pifio, es notarà massa. Estic acostumat a actuar davant la gent així que això no és lo que em preocupa. Sóc molt perfeccionista i aquest és el motiu per el qual em ficaré nerviós perquè voldré fer-ho molt bé i no pifiar-la.
Bueno nois i noies, finses aquí arribo. Que tingueu un bon dia i fins la pròxima!! :)

2 comentarios:

  1. Crec que ho faràs molt bé!! Recorda de posar fotos als teus articles.

    ResponderEliminar
  2. Lo que pasa es que no me'n recordo de com fer-ho!! Però ho faré!!

    ResponderEliminar