Benvolguts al meu blog de musica!!!!! :D


Hola a tothom!

Em dic Dani Muñoz Díaz i aquest es el meu blog. Aquest any, nosaltres, els alumnes de 4t ESO de l'institut IES Joan Puig i Ferrater que hem triat l'optativa de musica hem tingut que fer-nos un blog i es molt divertit perque anem publicant les coses que anem fent a classe i durant els curs com per exemple la música dels segles XIX i XX, les sortides que fem i moltes més coses!
Si tinc que dir algo sobre mi, es que m'encanta la música!!!!! Sempre que estic a l'ordinador, com per exemple al facebook, escolto música, no puc viure sense ella. La veritat es que lo que m'agrada de la música es escoltar-la i aprendre a tocar-la. Un dels meus grups preferits és "The Chors". Aquest any, en el concert de Nadal i Primavera tocarem amb els xilòfons i estic desitjant començar a tocar ja. Em fa molta il·lusió!
Bueno, nois i noies fins aquí la meva primera publicació. Espero que us hagi agradat!!!!!!!!!!!!!! :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario