Ja queda poc!!!!!

Hola a tothom! :D

Sé que fa temps que no comento res, però us tinc que donar una notícia molt bona: Aquest dijous 13 de desembre tenim el concert de Nadal i serà el meu primer any tocant amb un altre instrument que no sigui la flauta.
Els darrers anys, alguns dels meus companys i jo hem estat tocant només amb flauta i ja era divertit, però es que aquest any tocarem amb XILÒFONS i tinc moltes ganes de tocar!!!!!!
Tots nosaltres em dedicat molt dèsforç i ganes amb això, i per fi la nostra recompensa! Esperem fer-ho tot molt beeeeé!!!!!! :)
Aquí os deixo les imatges dels dos intruments que tocaré per fer-vos una idea:


                           Carilló contralt                                             Metal·lòfon soprano





No hay comentarios:

Publicar un comentario